edessä 12. punnitus. Hieman epäilen, että onkohan paino tippunut.. Pari sataa grammaa maksimissaan. Tietysti onhan sekin parempi kuin ei mitään.. :) Seuraavaan tavoitteeseen on kuitenkin vielä matkaa reilu 2 kiloa, eli sen puitteissa saisi kyllä tippua enemmänkin.

Mutta asiasta kukkaruukkuun.. Huuto.net on mulle vanha tuttavuus, mutta nyt olen löytänyt itseni selailemasta ebay.co.uk:n tarjontaa. Ja olen jopa yhden boleron sieltä ostanutkin! Maksamisesta meni aikaa 6 päivää ja bolero oli mulla! Ja hintaa postareineen hiukan päälle 11 egee. Eli ei todellakaan paha... Nyt olen viihdyttänyt itseäni selailemalla ebayn mekkotarjontaa. Ja täytyy sanoa, että onhan siellä paljon enemmän valikoimaa kuin suomalaisessa versiossa.. :) Niin, ja miksi mä nettikauppoja tai netti"kirppareita" selailen? Ensinnäkin, olen pihi kuin Roope Ankka. En siitä syystä, että rahaa olisi säiliökaupalla, vaan että kun sitä itseään ei juurikaan ole, niin yritän säästää mahdollisimman paljon. Ja ostamalla käytettyä (niin itselle kuin lapsillekin), säästän ehkä pienen palan myös maapalloa.. ;)

No, mutta nyt vain mietin mekkoja itselleni katsellessa, että mitä kokoa pitäisi ostaa, jos vaikka sattuisi niin hassusti, että kesällä olisin vielä 10 kiloa kevyempi.. :)