Hmm. Aika puuduttavilta on tuntunut taas muutama päivä, ja ei ole oikein mitään raportoitavaa.. Allia olen edelleen syönyt, ja se on kyllä sopinut mulle ihan hyvin. Eilen uutisissa oli jotain juttua Allista, ja miten siitä voi tulla niitä sivuoireita.. Kuten rasvaripulia ja öljyisiä pieruja (?). Noh, mulla ei ole mitään tuollaisia oireita ollut, sillä olen syönyt VÄHÄRASVAISESTI. Jos nyt jonkun pitsan menis vetäsemään naamariin ja ottais samalla Allin, niin totta helkkarissa peräpää paukkuu. Allihan imee itseensä 25% aterian sisältämästä rasvasta ja suositusten mukaan kun syö, eli ateria sisältää n. 15g rasvaa, niin Alli vetäsee siitä pois vajaan 4g rasvaa. Jos taas syö pitsan, joka sisältää rasvaa 40g ja Alli ottaa tästä sen neljänneksen eli 10g..! Niin jokainen voi vain miettiä, että miltä se tuntuu.. :/

Mä olen kyllä vähän kahden vaiheilla, että jatkanko vielä tätä Alli-dieettiä. Painoa on tippunut ihan kivasti kuukaudessa, mutta miinuksena on se, että hiilareiden syöntiä on pitänyt hiukan lisätä. Ja kun olen lisännyt hiilareiden syömistä, niin makeanhimo on tullut takaisin. Ennen Allia, kun en juurikaan hiilareita syönyt, niin suklaan/karkkien himo oli tipotiessään. Ja vaikka nyttenkään en ole lisännyt hiilareiden määrää kuin pariin palaan leipää per päivä! Ja satunnaisesti syönyt hiukan täysjyväpastaa. Kaupassa saa oikein taistella itsensä kanssa, ettei mene sinne karkkihyllylle..

Noh, täytyy nyt katsoa. Ehrmannilta olen löytänyt suklaavanukkaan, jossa on rasvaa vain 2%, sitä olen hiukan pahimmassa herkkuhimossani syönyt. Tosin, se pakkaus on kooltaan 750g.. :/ Miksi pakkauskokojen pitää aina vain suureta!!! Tuostakin voisi ihan hyvin löytyä joku pieni pikari, mutta kun ei....

Siinä pieni vuodatus.. :D